Saturday 19 March 2011

i don't know



title dah macam ape je kan i don't know konon. yeahhh saye mmg sgt buntuu skarang! otak nih dah srabut giler dah. saraf dgn nerve sume dah bsimpul mati dan bergulung2, tnggu mase nak putus je. ohh nooo! jgn biarkan itu berlaku. copcop! motif gambar kat atas tuh? haha sebenarnye dah lame dah aku saved post nih, engat nak citer pasal holiday dkat portdickson harituu, tpy entahlaaa rase malas sgt tebal dlm diri sejak akhir-akhir nih telah menyebabkan nawaitu itu terbatal. skrg nih pon aku tngah buat homework essay bi lastminute gilaa. see? btape malasnye kao farahfarhanaa! 

pejam celik pejam celik, dah seminggu dah cuti nih kan. ya Allah! knape skejap sangat? rase mcm baruu smalam je aku pb (pulang bermalam) tgk2 esok dah kene masok penjare balek dah. hahhh penjara? mungkin terlaluuu kejam ituu. yeahh saye kene balek asrama laaa. and then nak balek rumah kene tnggu another 6 weeks! yuppp enam minggu. alaaaaa kejap je tuh kan? (pujok diri sendiri) haha friendsssss, doakan aku tabah dekat sane. sbab jiwa aku mmg btol2 goyah skarang. GOYAH ye bukan joyah. 

esok akan bermulaa lah rutin harian mcm byase, bangon 5 pagi. nak taknak aku kene kuat jugak kan? heee dah laaaa, malas tulis panjang-panjang. cukup sampai sini kott. nantikan post saye sebulan dari skarang. sebulan je wehh, taklame taklame (pujok diri sendiri lagi) hahaa okayy adiosss, assalamualaikum (: