Saturday 15 January 2011

i'm neww!

hyeheyyy kawan kawan! saya budak baru disini. jangan ngade-ngade-ngade nak buli-buli tao! nti saya buli balik. errrrrrrrrrrr lupakann -_____- okayyyyy berbalik kepada tujuan asal post ini ditulis, yeayyyyyyyyy! farah farhana sudaaa ade blog balek! yg duluuu dah terrrrrbuang, bukan terrrrr mmg sngaje buang pon. *perlu ke cerita kisah dua taon lpas? haishh tapi, mampu ke aku nak update setiap hari? atauu hanya akan biarkan blog ini usang dan bersawang? ouhhh tidaaaaaaaaaaakkkkkkk! takmungkinn3! bahawasanya saya, anak kepada ibu dan ayah, berikrar dan berjanji :

- akan mengupdate blog ini sekurang-kurgnya satu dua tiga empat lima kali seminggu
- akan menghidangkan kalian dgn post2 yg besttt (cehhhhhhh)
- tidak akan membiarkan blog ini sepi, sunyi, kelam, suram, surirammm :D

okayyyyy, sejujurnya aku agak jeless tgk org lain sebok dok hupdate blog dorang. rase mcm errrrrrrrrrrrrrrrrr takpuass hati je (jelingg sket kat dorg2 uhh) heee. tkpe2 kini impian sudah mnjadi kenyataan. akankuu hupdate blog ini sepuas-puasnya. to all followers (mcm ada haha) and silent readers, hopeee korang enjoy bace ini belog yekkk! ituu sajaa sbg pengenalan, laen kali jumpa lagi. babayyyyyyyyyy (: