Saturday, 29 January 2011

kenapa perlu jadi begini

tajuk kasi saspen siket, muzik on kasi jgn kuat sgt, lagu kasi sedih punyaa, mukaa kasi hilang itu senyuman. haha okayy merepek kao farah. hmmmm, sila hayati betul2 entri ini yek. siyessss skarang taktau kenapa aku rasa mcm sedih je, hati ni rasa mcm ade je yg tak kena. bukan bermaksud senyuman dan gelak tawa aku palsu semata selama ni tapi errrr ntahlaaa. mungkin salah satu puncanya ialah aku bakal kehilangan seorang teman baik yg aku dah anggap mcm family dah slama nih. bukan hilang ke mana cume beliau akan bertukar angin belajar ke tempat yg lebih baik. bila fikir nanti hari2 aku akan ke skolah tanpa alia, perghhhhhh mmg rase mcm sedih. dah 8 taon bersame tiap saat detik waktu tapi bukak skolah nnti smua tuh takde lagi dah. fineee, aku harap aku kuat hadapi smua nih :') cehhhhhhhhh entry mcm dah tak boleh jumpa lagi pulak kan hahaa

okayyy hari jumaat harituh lastday alia dkat skolah. mulaa2 mmg tkde rasa sedih sgt kan tapi bila balik tuh alia mula menangisss merah dah hidung bak kok yao. aku? haha rase mcm nak nangis jugak tapi ehemmm tak macho lah kan haha. then mase dlm kelas bergambar sakan lah kan kate lastday.


1. slaluuu pagi-pagi kitorang akan berkumpol 4.
nnty kurg satu sudaaa. kompem janggal


2. saat terakhir bersamaaaa :'(


3. yg blakang tuh sila hiraukan ==' slalunya kitorang akan dudok berdua.
lpas alia pergi, aku dgn siapaa?


4. entah bila lagi kan dapat menggila seperti ini :')

yessss betol, setiap pertemuan pasti ada perpisahan. aku harap aku kuat untuk hadapi hari2 yg bakal mendatang nih. aku hrap semuanya akan berjalan dgn lancar lepasnih. aku harap aku boleh gelak kuat2 lame2 mcm duluu lagi. aku harap aku dpt bagi snyuman yg ikhlas bukan yg dibuat-buat. aku harap fikiran aku tak serabut mcm skarang. i wish my other friends would be my strength, AMIN