Saturday 3 September 2011

1st Aidilfitri


hye ! perghh takde mase betul nak update belog kesayangan nih. kesian kau blog diperlakukan sebegitu rupa. maafkan aku, bukan niat aku nak buat ini semua, tapi keadaan yg memaksaa (ayat novel tetibaa) haha dah hiraukan rapuan tersebut. guyssssss! amacam do raya korangg? best? takbestt? byk tak angpao luu dapat? gua punya ada laa sikit-sikit. hee bersyukur farah! (alhamdulillah, terima kasih ya Allah)

okayy sedikit details tentang raya pertama :

hari? selasa
bangun pukul? hmm 9 kott
baju family boria tak? boria ler
kaler? turquoise
pergi mana? rumah jiran depan dgn seblah je
makan apa? kuih, laksa dgn mee rebus
lepastu wat gapo deme? menggedik
maksud kau? snap2 foto ler dekat luar dgn dlm rumah
hasilnya? kat bwh nie haa










conclusion

okayy done ! cukup gedik tak kami? haha bwekkk sukehati laa daa tak tau nak buat ape. gmbar family takde ke? tanya salah seorang blog walkers. haha takdelah beb, tak berkesempatan memandangkan something happen terhadap baju raya bla3 huhh lupekan. so raye pertama hmm macam biase je, petang tuu aku bantai tido smpai maghrib. org dtg kat depan ramai2 aku bergaya bebas atas tilam dekat blakang. haha sambungg raya kedua plak dekat next post, chalo beteh!