Saturday 19 February 2011

farewell smkcj

 SMKCJ, saksi segala gelak tawa dan air mata aku

okayyyy dalam post kali nih, aku cuba untuk cool and steady. takmao nanges-nanges dah, penad bebbb! and now, let's begin! ada apa pada tajukk post kali ini? asal macam pelik je? hee yeahhhh selamat tinggal SMK CHERAS JAYA :

  • tempat aku menuntut segala ilmuu termasok ilmu hisab
  • tempat dimana aku mengenal erti persahabatan yg sebenar
  • tempat aku berkenalan dgn ramai budak2 yg tak pernah aku knal sblum nih
  • tempat dimana aku peroleh kejayaan yg cemerlang
 
nak cerita semua, mmg takhabes smpai bulan depan wehh! larat bebola mata kao nak bace? ouhh takmungkin takmungkin. hmm kenapa ucap slamat tinggal dekat smkcj? sebabnye ten teren ten teren (roll drum pleaseeee) tadaaaaa !



yuppppp, mate anda takk salah lihat! betol kawan2, saye dpt sbpi gombak. actually mase mula2 dpt suratt nih mmg aku takcayee sgt sgt! siap nanges lagy. haha yelahhh aku fikir peluang untok dapat asrama nih cuma dalam 30% je kott. tapi alhamdulillah, Allah tuu maha pemurah, dye bagi jugak dkat aku. apa perasaan anda wahai farahfarhana? haduyyyy bab perasaan jgn citer lah, nanges aku nti haha biaselah budak terlebih emo. hee taktak, saye bukan ituuu mcm. okayy how do i feel?

1. extremely very very happy !

why? sebab aku dapat masok asrama nih dgn my bestiee, NUR AMEERA BT HAMALEK. mmg tak sangka gila-gila ahh kan meer? syukur sangat2 (dah buad daa sujud syukur wokk? heee) mmg mase mule-mule dulu pun kitorang apply yang sama, skolah dkat gombak nih jugak. duluu fikir mesty susah nak dpt sbb mintak dkat kl. tapi akhirnya dapat jugak untuk second intake. syukurrrrrrr

2. extremely very very sad !

mengapa? kenapa? AS !! jangan lah sedih2 macamnih, jangan lah nanges stiap hari, jgn lah putuss asa, jangan lah patah semangat, jangan lah post bende2 yg boleh buat kite sedih dkat fb ='< yupp, geng kitorang mmg dah berpecah gila2. sume bwk haluan masing-masing. NURUL ASMIDAR BT NOROZI, saye doakan anda dapat masok ke MRSM dlm mase terdekat nih. be strong my friend, saye tau anda kuat! sangatt sangat kuatt! azra rin farish sab, korang stujuu kan dgn ape yg farah farhana ckp? yeahhh! :D

okayyy itu baruu nak tinggal kawan yg dah 3 tahun bersama. family? ofkoz mula2 nanti takboleh tido sbb engat rumahh atau sinonimnya "homesick" haha dear my laptop, xpress music and dslr i'm gonna missssss you much! how about my one? hmm yg ni paling aku sedih kott. tgk baruuu je type dah berkace dah mate aku skrg nih haha haduyyyy. tatao laaa aku boleh hidup ke tak kat sane tnpe kao. kalau dkat cj takpe, hari-hari boleh usyaa. tpi nanti cmne? kompem aku merana ynk! (ibu baca nih abes aku hahahaha)

whatever it is, life must go on right? ni semua ketentuan yg kat atas. kita cuma mampu merancang je, Tuhan yg tentukan semuanyaa. takpelahh, aku blajaaa dkat gombak je pon, bukan jauh nauuuuu. heee sejam naek kete dah boleh sampai dpan gate skolah. so rajin-rajin lah melawat aku nti yek? haha untuk semua orang yg pernah mngenali diri aku, doakan aku dpt survive dkat sane tao! AMIN (:

p/s : post pasal asrama akan bersambung lagi di lain hari, ADIOSSSS!