Wednesday 9 February 2011

toraaaa dtg lagi !


tajuk mmg takde kene mgene langsung kan, yeahhhh lupekann. okayy gmbar diatas menerangkan tentang persoalan yang sedang berlari berkejaran di dlm otak dan minda aku skarang nih.

"kenapaa msty dye? knape dye datang semulaaa? kenapaa wehh? kenapaaaaaaaaaaaa?!"

eeeihh benci giler laaa mcm nih. let the story begins! harinih hari rabu kan? for sure, mmg akan ade koko pade hari ini, hukumnye wajib! okayyy pukul 2.45, kumpol dekat wakaf khas comel untuk perjumpaan PENGANGKAP ye, bukan pengakap, sebot betol-betol. hee yesss kul 2.43 aku dah standby dkat dpan wkaf tuh dgn meer. pelajar cemerlang msty dtg awal. as mana? as ronda-ronda dgn ehem beliau. haha pstuh ckgu yg manis dan ayuu dtg, amek attendance sumer, borak-borak dulu, gelak-gelak pasal thanabalan. ahahhahahaha! then mase tengah syok2 ketawa, tiba2 mata akuu tertumpu dkat sseorang yg tgah berjalan towards the wakaf. seseorang yg mmg 'kitorang 4' sgt ANTI mase form 3 duluuu. palinggggg ANTI. terlaluuu amat sgt ANTI !

" siapa? siapa? siapa? " tanya pembaca blog aku sekalian. haha

oranggg itu ialah Y to the A to the N to the T to the tuuuuttt (tkboleh dedah nama beliau yg sedap disini) dye merupakan bekas pelajar yg dtg menyebok nk uruskan pengakap nih, dont know why, mungkin pendapatan smpingan kott. eeeiii taksuke taksukee! daa ahh taon lepas slaluu marah2, pastuh pegi tacingg aneh, baling2 kertas lagi, kitorang kene dera berkawad tgah tgah salji lagi (yg nih paling aku benci)

and then tadi dye dtg, baruuu first perjumpaan dah nak bebel mengalahkan ckgu! rase macam nk tarek je mulot dye tuh, biaa kosong. haha daa ahh suh kitorng bariss mcm kawad dlm wakaf yg comel tuh, mane muat wehhh! then dye memulakan ceramah :

"aku taknak koghang (korg) maen-maen taon nih. aku nak sume oghang beghi kejesame, aku taknakk sume aktiviti tergendala macam taon lepas. kalau sume aktiviti tak jadi, koghang mmg kene aaa! aku satuuu je, time maen aku maen, time sighiyes aku sighiyes. and aku nak koghang buat yg terbaekk untok dighi koghang sendighi. aku boleh taghek lencane koghang tuu bile2 mase je and bla bla bla ( lame gile kott rehatkan diri, penat dol penatt!)"

daa ahh mase tngah ckp asyik usha kitorang 3 je. tauu ahh kitorg comel! haha eeeuuuuuu taktak, sbarang keperasanan tidak dibenarkan disini. pastuuu kene kawad tgah tgah kepanasan mentari tadi ! melecur kulitt kitorang wehh ! pastuhh sume gi klinik amek ubat. *dah farah, kao jgn merapuu

fuhhhhh nseb baek bebudak laki je kne kawad, pmpuan dibebaskan atas pujuk rayuu dan pembebelan farah farhana dan ameera. daa lah stakat 6 org je, perlu ke kawad? eeihh ==' kmudian kitorang tolong ckgu merancang aktiviti ape sume, pastuuu kul 4.30 balek umah atas pertolongan penghantaran guru pengakap yg sgt comel dan baek. dpt naek kete perdanaa cikguuuuuu tuh! haha meer tkdpt merasai yeh. best meer, kusyen empuk! hee okayy readers, adiossssssss !

p/s : laptop rosak, sangat benci T.T