Monday 7 February 2011

mula dahhhh!



org yg bwk beg mcm dlm gmbar diatas mmg sgt comel wehh! mmg sgt bersemangat nak belajar, buku dye perghhh dlm beg dah padat sendat mampat, pastuh siap peygang dkat luaa lagi haaa kompem beliau pelajar cemerlang mcm aku nih kan haha cemerlang lah sgt kan. errrr =='

okayyy harini hari isnin, 
omputeh ckp monday,
ongcine ckp shingggg sheee eeeiiiii
ongindia ckp somvarrrr
jepon kate get suuu yoww biii
german kate mownnnnn tagggg
and korean says wol-yoil
(terima kasih google translate)

haha sudaaaaaahh, mngucap2! berhenti ckp bnde2 pelik laaa farhana. ada apa dgn isnin? hmm entah takde ape pon kott. tapi sume skola dah start bukak harinih setelah cuti tahun baru cine slama sminggu. ohhh saye merupakan org yg paling bersemangat dan happy mengetahui berita ini! okayyyyy aku tipuuu. errr malas wehhh, siyess malassss. rase mcm nak duduk rumah hari-hari, bangun pukol 6 pstu tido balek pstu bngun balek pukol 2, mmg boleh jadi bini mithali do. haha ksian laki aku nanti.

hari ini ke sekolah tanpa alia. mmg rase sgt kehilangan, naseb baik hati aku nih daa reti tabah siket. siket jelaaaa, tkbanyak pon. pastuuu dlm kelas pulak erghhh mengantuk malas letih sume ade.

"syuhhhhhhhhh syuhhhhhhhhh pegi kao syaitan yg direjam, jgn laaaaa kcao aku dlm kelas,
aku nak belajar lerr" kata farahfarhana di dlm hati.

pastuuu last tadi mase fizik kott, lmbat masuk kelas stengah jam. yesss HALF AN HOUR wehhh, bukannya skejap. ksian cikgu kene tggu lamaaa (bajet kao farah! dlm hati suke kann? haha ssshhhhh diam diam) dan lepastuuu kami kene hukuman yg setimpal. berdiri dlm makmal smpai balek. berdiri atas bumi yg nyata, bukannye atas kusi pon, takpayah nk merungut sgtt. ade lebih kurang 40 minit laaa diri tak dudok-dudok. mmg boleh kurusssss! haha tapi kan aku takrase penat pon wehhh. biasalah, atlet kan? ahahaha jdy atlet dlm mmpi jelah yek. BYEBYE!