Tuesday 22 February 2011

memoir semalam


title post diatas ituu adalah tajuk untuk novel aku akan dtg nih. boleh? haha sape nak beli mai dtg umah naa. okayyy lupakan! kembali kepada jalan yg straight, kenangan smalam tidak mungkin aku lupekan sampai bile-bile-bile! sebab ianya terlaluu indah bahkan tersangatt indah dan cukupp indah (tetiba muncul alif satar smbil nyanyi 1 line laguu dye and then tringgggggg ghaib balek) haduyyy apekah kao merapuu wahai manusiaa =='


deyyyyy korangg! taktauu mcm mane dan dimane lgy nak cari kawan se-superbb dan se-sportingg dan jugaa se-besttt korangg ouhh. mybe mak cik jah seblah rumah kao pernah kate "yang patah tumbuh yang hilang berganti" tapi korangg patah tak tumboh2 daaa, hilang pun takbole ganti daa. sebab korang adalah korang! dan nanti farah farhana pasti akan merindui saat-saat ini, sangat-sangat rinduu! terlaluu amat rinduuu! rinduu serinduu rindunyaaaa! (namun engkau tak mengerti) tiba2 kdengaran suara latarr


senyuman korangg kebahagiaan aku, gelak tawa korang kegembiraan aku, masak alah korang masak alah aku jugak, ipod touch farish ipod touch kite jugak, boleh? haha nanti esok esok dan laen kali kalau kita jumpa, nak tgk korang senyum macamni lagi tao ! nak jugak nak jugakkkkk ! gaya laen tidak dibenarkan !


smalam merupakan saat terakhir bola keranjang diamainkan oleh kami bertigaa. lpasnih dah takde lgy dah. dah 3 taon kite bersamee kan gelanggang! dah 3 taon akuu pijak2 kao, jatuh atas kao, bam bam bolaa atas kao! nti akuu pergi jgn lupaa aku tao wehh T.T hahaa ye jgn risauu, aku takan lupe kao punyelahh. tempat di mana rumah helang saluu bermusyawarahhh :D


lastly, kenal dgn korang merupakan kenangan yg terindah dalam hidup akuu! betol kata samsonss, takkan mudah bgy aku untuk meninggalkan jejak hidup korang yang dah terukir abadi dlm otak nih haaa. terima kasih daun aloeveraa (boringgg kan kalau gunaa daun keladi !) sbb sudi berkawan dgn farah farhana mohd sazali nih yek. trimassss sangat-sangatt! 

p/s : i'm trying to motivate myself. don't be sad, don't cry, be stronggggg ! :D